Варианти за антиалайзинг през 2012-та
Скоро след като се появиха новите модели от серията Radeon HD 7000, с поредната версия на драйверния пакет Catalyst от AMD направиха още нещо много важно – активираха използването на суперсемплирнае и адаптивен АА за DX10/DX11 игрите за серията 7000. Тези два метода се поддържаха и досега в драйверите, но бяха ограничени за използване единствено до DX9 заглавията, вероятно с идеята че поради спада в производителността биха били по-полезни за старите заглавия. С появата на Моделите от серията 7000 обаче изглежда компанията доби увереност, че има нужната производителност да ги използва и новите, тежки игри. Единственото услове е играта стадартно да поддръжа мултисемплиране. Заедно с това през последните години компанията представи и други нови варианти на АА, като Enhanced Quality AA и Morphological AA, за които съм споменавал в статиите, но досега не съм разглежда реалната им полза. По тази причина реших че е крайно време да направя нещо по въпроса и да проверя какво е качеството от съответния алгоритъм, както и колко производителност отнема от графичния адаптери. И ето го крайния резултат.
Приятно четене.
No comments yet.